TRÄNING

På måndag ska jag komma tillbaka i form igen. Jag känner mig istort sett frisk förutom lite snorig näsa och hosta. Därför väntar jag till efter helgen och sedan blir det hårdträning igen. Gud vad jag har saknat det! Spinn/core extra mycket eftersom jag köpt riktiga spinningskor som jag inte fått inviga än. Sen är den även så att lilla putmagen börjat titta fram igen som alltid när det blir längre uppehåll. Den här gången är det inte motivationen jag måste hitta, utan enbart en grymt långdragen sjukdomsperiod som gjort att jag fått skippa träningen. Ca 3 veckor brukar det ta för mig att åter känna mig i bra iform. På måndagen tänkte jag och Catti köra Afro, vilket var det sista jag passet jag körde innan jag blev sjuk. Det blir en bra start!

Kommentarer
Postat av: Catti

Åh gud så roligt med riktiga spinnskor! Det har jag alltid velat ha hihi. :) Nu har jag inte kört spinning på 1 månad eller 2 typ.. Det har bara blivit step och pump nästan! Inte ens PSI har jag lyckats ta mig iväg på.. Är som alltid fel tider av någon anledning..



Jag gruvar mig för att träna.. Hela jävla gymmet har ju legat i VKS i helgen.. :S

2010-02-07 @ 22:36:15
Postat av: Malin

Hoppas att sjuklingarna är smarta och ligger hemma tills de är friska för deras egen och andras skull. Det är livsfarligt att träna när man är sjuk och så tar det ett tag efteråt innan kroppen är redo för påfrestningar. Känner du att du vill köra afro imorgon? Kram :)

2010-02-08 @ 00:19:47
URL: http://aplacetobe.blogg.se/
Postat av: Catti

Ja, det hoppas jag med! Jag har tagit ett litet miniuppehåll från gymmet nu. Vill att "det" ska passera först innan jag beger mig dit igen..



Haha jaa, eller iallafall till Umeå! Då blir det ju INGA problem att studera till Djursjuksköterska. :) Vad perfekt det skulle vara. Först får jag utbild mig till något annat. ;) Funderar på rättsvetenskap.. Men jag vet inte.. Kanske man bra skulle gå någon KY-utbildning.. Jaa, det är svårt känner jag. Kram!

2010-02-11 @ 07:58:14
Postat av: Em

ja alltså det är helt galet vad less jag är på vintern... Iaf denna jävla kyla. hade det varit minus 2 och sol hade man kan njuta lite iaf :)

2010-02-19 @ 07:19:06
URL: http://emsdagar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är så duktig på att hålla igång med träningen! Kan du inte smitta av dig lite, igår tränade jag yoga i typ 10 minuter och sedan åt jag en massa CHOKLAD efteråt...blivande tjockis...

2010-02-21 @ 19:11:11
URL: http://lifeoflily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0